kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Wednesday, July 27, 2011

Camne nak gambarkan yer ????

salam...

http://www.emocutez.com
memang susah nak gambarkan perasaan yang menghantui diri sekarang nie...entahle, camne eak....btol la kate orang , penantian tu satu penyeksaan, nak tunggu Dr. datang nie macam2 yang aku pk an seorang diri, huhuhuhuhu...persiapan dan ke'ready'an aku nak berhadapan dengan Dr. nie boleh kate lebih dan kurang 80% jer...ishk, macam2 tak siap lagi, tapi tak pe...cam2 lagi yang boleh dibaik pulih...bak kate Dr. yang penting perkembangan yang dinamika, sekurang2-kurangnyer starting ri 2 kosong jer, nie dah banyak yang ade at bilik kaunsleing nie....semoge aku berjaye....

Dr. xsampai2 lagi, mungkin beliau observe skul M. shah dulu kowt...jap2 aku g tepon membe...http://www.emocutez.com

2 comments:

azwa amani said...

good luck abg atau..mesti nervous sangat kan...banyak2 selawat bagi hati tenang...

psykonep said...

yup...dah kene observe da pown....tq dik sebab bagi nasihat.....