kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, July 26, 2011

stress kah aku???

salam..http://www.emocutez.com

esok hari aku nak kene observe ngan lect yang disayangi lagi digeruni...huhuhu...tak tahulah nak kate tengah stress ke tak...mcam stress tapi tindakan dan tingkahlaku tak cam stress, leyh jer dok lam program dengan fail tak tahu kemana...emmmm, bukan la tak buat terus catatan dan report tu...de la jugak, tapi tak cukup kemas.....

lagi satu, dengan masalah2 yang melande tak tentu mase nie watkan aku rimas....rimas and rimas nak berade at skul lame2...hahahahah...kenape ea??....http://www.emocutez.com



Mak...ayah....and sume, tolong doakan kejayaan aku tok hari esok....aku akan cube sedaye upaye untuk siapkan ape yang patot....and aku harap aku tak le gabra or cuak sgt...mgkin bagi kegkawan yang lain cam bese jer, tapi aku ase cam dah nak kene ribut taufan...hahahahah...pe yang direpek kan nie...sekadar nak meluahkan sesuatu......para pemblogger yang dihormati, marilah kite same2 memajukan diri kite seiring dengan peredaran mase.....

aku adalah aku yang tak akan mensie-siekan mase depan aku.....

sekian, wassalam...

3 comments:

azwa amani said...

good luck abg atau...dirimu dalam doaku..jangan stress2.x ske tgok kalau stress

Cikgu Moon said...

gudluck abg Atau~ :)

psykonep said...

ok...tq sumer....InsyaAllah, yakin boleh wat yang terbekk...