kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, August 9, 2011

Minggu KELIRU....

salam..

topik yang aku nak citer ialah mengenai keliru....keliru...dan terus keliru....

kelirunya aku sehingga sesuatu yang kekeliruan itu keliru hingga mengelirukan kekeliruan yang keliru itu........



bile keliru
pe yang patut kite buat

pe yang sepatutnye la kan....ok....aku akan try buat....aku yakin dan aku percaya sesungguhnya sesuatu yang keliru itu pasti tidak akan keliru akhirnya.


3 comments:

heyda said...

..Keliru bagus untuk otak..coz bila keliru kita pikir..bila pikir..ada solusi dan solusinya..adalah bergantung pada hati dan akal..yang harus seiring dan sejalan k.

psykonep said...

tq kak ida...nampaknyer kak ida sudah faham ye...tp sejaoh mane??

AeN@FiRiN said...

keliru mgkin hanye seketike, sb setiap masalah psti ade jln keluar, Dia pasti prmudahkn segale urusn tu dn kekelirun yg hadir xkan braje lg dlm hati..(btol ke?? ape yg aku merepek ni?? hmmm...)