kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, August 22, 2011

rezeki....


Alhamdulillah, aku berjaye lalui observe by lect baru nie dengan tenang....dalam bulan ramadhan nie, banyak le perkare yang sebelum nie kite tak pernah terpikir pown jadi at aku...emmmm, redha dengan ape yang dah berlaku....rezeki yang dalam perut pun boleyh keluar balik an....memang dah ditakdirkan, bile satu pintu tertutup, mesti de sepuluh lagi pintu yang Tuhan buke an untuk kiter....Walaupun de beberape perkare semasa observe yang sepatutnye tak berlaku, akhirnye berlaku...kalau dah nak diuji, macam2 la dugaannyer...lepas 1, satu yang lain lak datang...tapi cam adik aku selalu pesan, dugaan yang datang nie sesuatu yang mampu kiter tanggung....

aku lebih memahami konsep redha dengan ketentuanNYA...semuenye de hikmah yang berlaku...beberapa kali teruji di bulan ramadhan nie...dan akhirnye aku yang dapat maanfaat besar....pe die???...biarlah aku dan diri aku yang mengetahuinyer....

dahle, saje meluahkan sesuatu yang terbuku dihati....INSYAALLAH, usahe di tambah dengan doa dan tawakal....de rezeki jue....

kalau nak usahe, kene la bersedia...

No comments: