kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, February 23, 2012

Huarghhhh......

Bismillah..

stelah beratus and juta kalinye ( ntah bape banyak daaa..) aku cuber antaq aqunye MYCAT nie tak lopeh2...ishk, hal ini membuatkan aku nak *&^**#.....huish, pe makcudnye tue eak....darah aku nie dah nek sampai at kepales dah nie....tapi pe2 pn kene cool dawun...small matter beb, xsesusah nak pinang anak org and then mak bapak dyorang letak 50k tok duit antaran...tu lagi wat kepale de rambutt and tak sampai sminggu dah botak kompem....ok2, aku ase bukan aku sowang je yang tencen tapi ramai lagi yang sentiase bersame aku and also join d club boo what mase nie..( abis ayat and perkataan jadi rojak buah )...sory eak, nie ayat yang kuar dari dalam aty wooo...yang penting kite kene memartabatkan Bahasa Melayu...Peace Yaow....

No comments: