kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, February 23, 2012

yawhoooooooowwhh..uhuk..hukk...


Bismillah..

Alhamdulillah, begitulah berkat kesabaran yang memang dituntut...setiap ujian pasti ada jalan keluarnye...yang penting ushe, doa serta tawakal...serahkan segala-galanya kepada yang MAHA ESA...epynyer koi ( mean saya, nie ganti name diri tuk owg pahang yerk..) sebab berjaya mengantor MYCAT aku baru sahaja sebentar tadi...walaweyh...aku melonjak keriangan dan agak lupe diri sehingge mak koi ingat koi kene hesteria tahap 3 tadi....haaa, begitulah adik2 sume, kalau mude la dari koi la, kalaw tue koi pggil abang or kakak yerk...sambung citer balik,...kalau kiter bersabor and tidak mudah berputus ase, pasti TUHAN akan sentiasa bersame kite....Aku dok panday nak bagi tazkirah lebeyh2, asenyer cukuk la takat tue dulu...entry akan datang lebih menarik daripada yang biase...cekidawout....

Salam...

p/s : gambo koi amek dari google, arap halal la yerk, nak boo what sendiri xpanday ngat...

No comments: