kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Saturday, February 25, 2012

mocam-mocam....

salam..

aku sihat2 jer...mesti de yang tanye kan....malam nie agak penat sebab baru je lepas kenduri kahwen cousin...agak cam orang penting gak le....tahniah pade my cousin called 'Kak Der' and husband....tema kenduri waner pink....gamba tak banyak le nak tunjuk...kalaw nak tengok kene la add fb dye...pe adress nyer??..aku pn tak taw sebab aku pun tak de fb...HAHAHA...nie gambo kenduri nyer...

next, minggu lopeh, eden ado poi kenduri abang kepado abang ipar den...tema kaler maroon la lebeyh kurang...den nak cito gak la sobab tajuk entry nie kan mocam-mocam...nie gambo nyer..


kenduri kawen dimana2 sahaja kan...mesti korang pun de pergi time2 cuti-cuti ri sabtu and ahad lopeh kan...ok la...aku de skit la pesanan tok yang baru berkahwin nie....kalau de bende yang tak pueh hati tu, jangan le simpan2 eak, bawak le bincang2...( pe maksudnyer??...kowang pikir la sendiri k....ok22 yeah...)

No comments: