kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Tuesday, February 28, 2012

Modul Perkahwinan...

bismillah..

tajuk entry nie agak pelik la kan sebab tak sesuai ngan pe yang aku nak citer..tapi nak wat camne, aku tak terpk lak tajuk yang len wat mase nie...juz nak ucap TAHNIAH at membe aku yang dah langsungkan perkahwinan ngan pilihan masing-masing sabtu lopeh....nice ar korang tapi sayangnye tak dapat nak g sane....atas sebab2 yang berikut..( dah cam karangan dak sekolah lak )

1. pitih takdok
2. same day ngan kenduri cousin aku
3. sakit aty
4. jaoh nooo...
5. and lain-lain
6. takdok rezeki la sonang citer..

pe2 pun selamat menjalani kehidupan untuk lembaran yang baru pule yer...dulu bujang kini dah berdue, sok luse bertige, berempat and..........ehem2, tu korang rancang sendiri la....TAHNIAH wat akma and wan....windu at korang..


ni wan and husband......( cer teok mail..pakai baju itam tue...ase2 cam aper??)

nie akmar and husband too

No comments: