kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Thursday, September 6, 2012

6 atas venus......SMKT suatu ketike dulu....


assalamualaikum w.b.t

teringat pulek tetibe kengkawan mase tingkatan 6 atas dlu..memang sweet sangat, macam2 kenangan yang aku tak boleh lupe sampai sekarang.....aku ade la membe baik, name dye zairol...sekarang stdy bab perubatanlah lebih kurang at kelantan....best giler kowt....hahahha.....nie de gamba mase form 6...cer cari kalau jumpe aku yang ne 1...



kawan??...macam2 la nak tafsir kawan nie jenis yang macam mane....aku pn tak tahu camne nak label kawan tu memang setie dengan kiter.....kadang-kadang time kiter senang jer...bile tengok kiter serabut dengan masalah jer...mulela, dyorang kate yang dyorang de masalah gak and tak de mase nak tolong...emmmm, aku nie jenis punyela setie, penah le kene khianat ngan membe2 yang dulu memang suke dengan aku, tapi bile dah taw hal sebenarnye aku nie sape and memang jenis hidup pn susah....mcam2 alasan nak jaoh dari aku.....huih, cam la hebat cangat....hahahahha...sebab mende2 camtu mematangkan aku bile dah dewase ni.....gumbira bile aku dapat peluang jumpe pengalaman camtu...de hikmahnye an....

1 comment:

Norfaidatul Akma said...

Hehe... Seronok kan masa sekolah dulu.... ^_^

Banyak kenangan :)