kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, September 25, 2012

Jalan Jauh..

salam..

lame rasenyer tidak meng'update' blog yang agak dah berssssssawang nie...bukan taiping erors taw, memang dah berSSSSawang asenyer....beberapa minggu merantau nie, banyak pengalaman yang dapat mematangkan diri aku, lebih2 lagi bakal bergelar pendidik...( kalau de rezeki lepas macam2 usaha dah aku buat )....baru2 nie follow my "best" friend lah lebih kurang pergi langkawi, lawat sedare mare beliau yang lame dah terpisah...so, ade la pengalaman nek bas lompat2 sampai kuale perlis...Alhamdulillah, selesai proses tukar ganti guru tuisyen hari tu, kene la marah sikit sebab tak impom awal2 kat owner tu...sory k.Julia but aku dah cari peganti untuk dye...kepada anak2 muridku, exam dah dekat, so banyakkan wat latihan yer..

aku merantau nie stat trainning sekali wit my partner tok join tpm, sambil2 aku trainning, aku juge mencari duit poket sikit,....that mean, aku keje laa jugak...as what??....sebagai pembancuh air amatur plus dengan pencuci pinggan mangkuk plus dengan tugas2 khas kat PAK LANG KARI SEMBILANG, the popular and famous kari sembilang at bagan serai or mybe in the world...huhuhuhu....nie kedainyer....famous tak??

nie kedai Pak Lang Kari Sembilang...
 nie chefnyer...power an2..
 nie my job area...agak cam dah expert jugak la...
nie custemer2 yang slalu datang...terbaikk...

No comments: