kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, September 27, 2012

Tempat Tercantik Di Dunia..

salam...

Alhamdulillah..
bangon hari nie, masih lagi diberikan kesempurnaan kesihatan...xdemam and masih kuat untuk meneruskan hari sebagai hambaNya macam biase...hari semakin hari, macam2 plan hidup dah di wat...keje?kerete?rumah?kawin?..bla..bla...bla...banyaknye...tapi aku de simpan hasrat nak hantar mak and abah aku ke tempat tercantik or paling cantik lam dunie nie...kat mana ea??..korang rase...hantar g naik haji la...Mekah al mukaramah...huhuhu, mungkin korang tak tahu satu perkare pasal aku, klu ikotkan dengan keadaan aku sekarang, agak susah and banyak dugaannye untuk ikut laluan yang biase orang lain ikot...so, aku pun tak taw sejaoh mane kekuatan tu....mungkin ke dapat posting macam orang lain....pe keputusannya bile aku dah naik turun kemeneterian dalam negeri tempoh hari....begitulah jalan hidup aku, ramai yang tak faham...makin ramai yang tak faham sebab setiap orang mesti dah buat percaturan dalam hidup dyowang, bile dah terbayang kesusahannye bile dengan aku sebab banyak sangat banyak sangat dugaan....so, makin menjauh.....back to the topik, tempat tercantik bagi aku ialah Mekah,..tempat aku nak hantar mak and abah aku before Tuhan amek dyowang dari aku...ataupun Tuhan amek aku daripada dyowang....Ya Allah, Tolong makbulkan doa aku nie....matikanlah aku dalam iman...

Penang?...baru2 nie berjalan ke penang, first time dalam hidup sebagai rakyat malaysia yang dianak tirikan walaupun aku dah cuba bagi sumbangan sebaik mungkin, lebih baik daripada rakyat "anak kandung"....huhuhu..mesti xfaham kan....panjang wooo jambatan penang,..jalan2 pn tak sampai sehari de la 5 jam dok kat pulau tu...tak banyak tempat kitowang dapat lawat....so, gamba kat bawah menceritakan sedikit perjalanan kitowang...




 nie kat area batu frenggie..( betol ke tak ejaan tu?..)

selamat datang ke kota lame..
( jumpe wan tunggal kat sini..dye bawak rombongan sekolah..kecik je dunie an..)

No comments: