kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, September 5, 2012

siapakah anak ini...

salam..

syukur alhamdulillah, setelah hari keberapa nie aku masih lagi hidup untuk menghambakan diri kepada yang ESA....maafkan cikgu anak murid tuisyenku, kerana tak dapat hadir untuk mengajar kamu semue ahad lepas and mungkin ahad-ahad berikutnye...cikgu ada misi lebih penting dan terpakse cikgu laksanakan....huhuhuhu,...ape2 hal tunggu je berite daripada kerani di pusat tuisyen kamu semue ye...petang tadi hujan sangat lebat dan air mencurah-curah keluar daripada perut awan yang gelap lagi malap...angin pun agak kencang dan diberitakan yang ade atap rumah diterbangkan angin berdekatan rumah tempat aku berdiam sekarang...walaubagaimanapun, keadaan terkawal....


aku menziarahi merangkap juga bertandang untuk berhari raya ke rumah kawan kelas aku tadi...bertolak kurang lebih jam 12 tengah hari dan tibe selang ratusan saat selepas itu....Alhamdulillah pertama kali menjejakkan kaki di kawasan lebih ke tengah-tengah negeri pokok kelapa, penang...rumah membe aku diberi name secomel orangnye iaitu nad....jodoh tak kemana, sekian lame tak berjumpe semenjak kelahiran anak pertama emphaty, aku ditemukan dengan sikecil yang sangat memikat hatiku untuk mencubit sedas due di pipinye...sape lagi kalau bukan AINUL...


comeynye ko...sembang2, ketawe2, dan bergurau sende mengingatkan aku kembali nostalgia silam ketike di zaman ledakan dan peperangan dengan assigment...hujan juge berlanjutan hingge ke mahgrib...rancangan mengadakan latihan di padang sekolah tergendala la...so, buat latihan sendiri di rumah....agak2 ape dye...cube teka, tonton vedio silat la...cipte gerakan baru, sebelum dipraktikal di ruang yang lebih besar....solihin, esok kite sambung latihan and harap2 dapat berbentuk fizikal yang lebih mantap dan padu....


No comments: