kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, September 6, 2012

tips malam pertama...


salam..


sihat?..ade yang sihat dan ade yang kurang sihat...tapi ape2 pun yang berlaku jangan lekang untuk ucapkan syukur kepada Maha Pencipta dan Maha Memberi....31 ogos lepas, aku diberi keizinan dan kesempatan untuk menghadiri majlis pernikahan sahabat berpengakap aku di universiti...amad dan rohaila..tahniah kepada mereka berdue...dah melangkah ke satu lagi bahagian kehidupan yang penuh dugaan ini...so, buatlah perancangan kehidupan dengan berhati2 dan matlamatkannye hanya untuk mendapatkan keredhaan Allah....kenduri buat dua hari berturut-turut, 1 hb di rumah pengantin perempuan dan 2 hb pule di rumah pengantin lelaki...meriah sangat...terima kasih amad bab bagi tumpang umah ko and bagi layanan yang baik pade diri aku yang serbe kekurangan nie...aku doakan ko kekal bahagie hingge ke syurge...


No comments: