kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, February 11, 2014

jangan tinggal...

assalamualaikum w.b.t

jawab sesame ye...satu...due...tige....haiyakkk...orait la tu...macam budak2 sekolah rendah....ape yang korang ingat kalau cakap pasal zaman sekolah rendah....urmm...antara yang aku ingat, sideburn kene tarik dengan cikgu Yazid sebab tak bawak baju sukan...perghh, pedih wooo....mau tak meleleh air mate...tapi yg  panting takdenye nak repot kat mak aku aihhh..kalau repot nanti, mak aku lak test tarik sideburn aku kan...betul tak,..

semester

baru dah nak bermule, kalau untuk dgree di upsi start minggu depan 17 hb...kalau master lak dengar citer start 21...ntah ye ntah tak...aku pun macam tak amek port je...so, jangan contohi aku dalam bab suke melalaikan mende2 yang penting macam nie...

bagi

aku, semester start ke cuti ke macam same je....boleh ke macam tu...kompemla tak boleh sabab mane boleh same, semester start aku dah kene mengajar dak2 silat..ye dak...insyaALLah dah bersedia....juz nak citer, time cuti semester aku tak pernah la tinggal untuk turun trainning ngan kengkawan...even tak de target nak main mane2 game (sebab macam dah terlalu tue untuk tu)....training  juz nak lepaskan gian untuk bersilat je....and lepak ngan kengkawan yang same hobi ngan aku...

daripada

duduk2 saje je kan...lagipun bersukan ni pun boleh menguatkan fizikal kite,..ye dak...menguatkan mental kite...menguatkan zahir kite dan juge batin...amboiii, tetibe ke situ pulak..dah macam cikgu pj pulak...so, ade mase pergilah bersukan, keluarkan peluh...hilangkan lemak2 dalam badan, and sebagainye...aku ase cukup skadar tu penerangan cikgu pj sekolah hari nie....majulah sukan untuk ummah...cekidout ngan gambar time training yang sengaja di snap...untuk ape ntah...kaaaannn...


 nie gambar lame dah...saje je masukkan balik..



 time berkongsi idea...kaedah dan gerakakn yang betul..

 




I
I
I
V
kengkawan, teruskan hobi nie bile tak bersame nanti ye...

No comments: