kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, February 10, 2014

kerap kali...

assalamualaikum w.b.t

pe2 pun jawab salam dulu yer....ase macam gatal je tangan nie nak mengupdate blog...so, tengah banyak story mory ni la nak menaipkan....kite conitnue ape jadi bulan january tahun nie...actualy, nak bagi tahu kat kengkorang yang aku nie kerap balik jugak la bulan jan lepas...entahle, kenape ye...berape kali pun aku tak ingat tapi macam kerap sangat la....

aktiviti

semasa kat rumah memang tak banyak berubah...kalau tak tido tak sah la...tapi baru2 nie balik belajar macam mane nak masak nasik lemak...InsyaAllah, kalau takde ape2 halangan sem depan start jadi penjual nasik lemak yang berjaye...boleh ke?...harap2 boleh la....dengan hidup makin tersepit dan terhimpit nie, doa banyak2 supaye Tuhan permudahkan rezeki...yang penting nak kene usahe la kan....

kenduri

lagi, tak habis2...pelik kan bunyinye, ade macam bunyi orang jeles tak...ade ea...ok la, honestly ade la jelas sikit...normal la kan...aku pn nak kenduri jugak, tapi lambat la lagi....time balik bulan jan lepas sempat la pergi kenduri kat area rumah....pergi dengan family, so agak meriahla jugak jadinye...bukan kenduri tu, tapi family aku la...ntah ape yang dibuatnye....tak nak cakap banyak sebab tibe2 ade keje lak nak dibuat...cekidout je dengan gambar yang sempat disnap...macam poyo je kan aku mase nie....cam serabut pun ade...
 
 


 
I
I
I
V
insyaAllah, bakal dapat anak buah kedua pulak....

No comments: