kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Saturday, December 4, 2010

ada apE deNgan pEnsel 2B???......

salam..

entry nie pendek je kot...juz nak kisah kan tentang seorang gadis dan pensel 2B dye...emmmm....bermula lah cerite di mana seorang llki nie nak ke medan peperangan ( exam le.. )....tibe je kat medan peperangan, senjate dye bawe tapi lupe nak bawak peluru....emmm....susah kot cerite nie...kalau berkias2 sangat, nanti de yang tak faham...camni la...nie cerite cam lucu gak la bagi aku...pe dye?? ha...tahu pun nak dengar kan....arie pertame aku exam jawab paper konsultasi...dibuatnye dah 10 minit exam berjalan aku tak stat2 lagi....dah 2 aku buat la muke selambe je,...soklan bahagian satu nie soklan objektif...kene gune pensel,...kat umah aku kompemkan de pensel je, sebatang pule tu...tapi aku lupe nak teok pensel 2 ok ke...sekali pensel 2 patah, n ink kt depan dye tak de lansung...kalau pensel tekan tak pe...nie pensel kayu..yang lagi memeluhkan aku waktu tu..aku tak de pengorek ( roomate aku
panggil camtu ).
....atau pengasah pensel....aku pun cuak n cuak gile...nak pinjam kt sape ea....ditakdirkan, membe aku yang gambo kat atas nie cam pasan lak aku gelabah, aku pun terus la pandang kat dye ngan muke seposen kali seposen,....aku minte la pengorek ...tapi dye bagi pensel...apa lagi, aku belasah la pensel dye cukup2...dengan tanpa membace soklan, aku boh tande je kertas OMR 2...tak tahu kenape, mungkin terharu sebab kite minte pengorek, dye terus bagi pensel 2B...
tq munie yer....http://www.emocutez.com

No comments: