kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Sunday, December 19, 2010

.....Selamat Pengatin Baru......KakLong KU....


salam...http://www.emocutez.com

tarikh 11 / 12 / 2010 adalah tarikh yang paling bersejarah dalam hidup aku, ape taknyer jadi tok kadi kepade kakak sulongku mase malam pernikahannye, aku adalah wali terhampir sebab bapak aku and datok aku dah takde....emmmm, wiso jugak sebab takut tak dapat nak buat...tapi dengan sokongan semue pihak terutama sekali keluarge aku, aku pun menguatkan semangat tok jadi tok kadi malam tu....Alhamdulillah, akhirnya aku berjaya melansungkan majlis pernikahan kakakku malam tu....ishk, sedih jugak kan....aku sangat gembire + letih sesangat pada hari kejadian....ramai juge tetamu yang hadir termasuklah papa and mama kesayanganku....majlis berlansung dengan lancar, cuaca pun sungguh baik meskipun hari sebelum tu hujan sokmo....itu tandanya majlis persandingan tu diberi keberkatan dan rahmat......seperti lumrah kebiasaanya, sebelum and selepas kenduri sangat memenatkan kerana kerja-kerja yang dah memang ada mase kenduri...hahahah...penat giler.....tapi pe2 pun aku gembire cangat....tq pada sesape yang hadir.....akhirnye, aku nak ucapkan selamat pengantin baru and semoge berbahagie ke anak cucu and ke syurga kelak kepada kakaku yang tersayang...daaaaa....

ps : gambo tak sempat nak upload, tapi nanti aku akan uploadkan secepat mungkin...tungguuuu...

8 comments:

booba_sororo said...

Congrats to your kakLong~ Sori ye xdapt datang~ EXAM uhuhu~

p/s: 'tarikh' salah eja la.... (2x plak tu) hehe...

psykonep said...

hihihi...ok2...time aceh....nnti time itew jgn x dtg lak yer...huhuhuhhu....

Norfaidatul Akma said...

hehe InsyaAllah datang punye... :D

psykonep said...

hope2 akma dlu la yer...dah de calon an...hahahahha...

Norfaidatul Akma said...

???

Norfaidatul Akma said...

insyaAllah~ ade jodoh kawen ler hihihi~

psykonep said...

hihihi..ok la 2....diam2 je an...

Norfaidatul Akma said...

ape yg diam2 ek~~