kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Thursday, December 30, 2010

facebook memang melalaikan....kata anda....

ni la hasil vote tu....time kasih yer sebab jawab soalan nie...
( cam tak nampak kan....saje je nak bubuh kat sini....dah takde gambar lain...)

salam...

saje je nak tulih mengenai ape yang aku dah buat dengan blog nie......aku ade la buat soalan untuk pembace berkaitan facebook...facebook ni melalaikan atau tidak....menurut kajian yang dilakukan oleh aku sendiri, 80 peratus kata 'ya' dan 20 peratus kata 'tidak pasti'...emmmm..terime kasih la kepada sape yang sudi menjawab soalan cepu emas tu.....selepas melihat kepada jumlah peratus nie, aku lebih yakin untuk tidak membuka akaun di laman sosial tersebut....hihihihi...sebab melalaikan, walaupun ramai kate boleh mengeratkan silaturrahim, tapi dah hati aku kate tak nak, tetap tak nak KECUALI......nak tahu ke?..tunggu episod akan datang ..hahahhaha....ok lah, de yang berpandangan positif tetapi tak kurang juge bagi yang mengetahui keburukannya....fikir-fikirkanlah yang mana baik dan buruk.....itu je nak citer, terime kasih kepada siapa yang sudi memberikan jawapan mereka walaupun tak ramai..
hiihhihi....http://www.emocutez.com

No comments: