kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Sunday, June 5, 2011

selamat tinggal Cikgu Ghafar dan Cikgu Syafiq...

yang baju merah tu..Cikgu Ghafar and...yang baju hijau tu...Cikgu Syafiq
Haaa, potong kek tu jangan tak potong...



salam....http://www.emocutez.com

Selamat tinggal C.ghafar dan C.Syafiq yang selamat berpraktikum selama 4 bulan di SMKGS...Banyak kata-kata nasihat dan motivasi yang diberikan oleh mereka berdue nie...INsyaAllah, kami akan cube yang terbaik untuk menyumbang bakti kepada sekolah.....minggu2 akhir kat sekolah, aku sempat jugakla bermanje2 ngan meke due nie...best and giler2 jugak...k, xde pe dah nak cakap....daaaa....moge korang jadi Cikgu yang cemerlang nanti....salam...

1 comment:

azwa amani said...

macma tak percaya abg atau disitu,..hehehe