kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Tuesday, June 28, 2011

sweet memory 4 me....




salam..

baru lepas ganti kelas 2 Nasaie...emmm, agak merajuk dengan pelajar2 nyer, nakal ckit..tapi tak pe, mungkin sebab aku demam di tambah lak dengan emosi yang tak stabil nie....langkah yang cukup bijak ialah meninggalkan kelas lebih awal dan biarkan budak2 tu buat kerje sendiri....

bagus2....aku buat keputusan yang tepat sebab kalau lame ckit mesti aku dah naik angin....huhuhuhu....

aku bukan nak cerite bab tu, aku nak cerite sal cerite at MASUM ri2...sebelum bergerak ke dewan, kami sempat posing at cafe kolej at cy2....emmm, sweet giler memory 2....ingat lagi, mase nie tgh tunggu dak2 pompuan, dyorang memang lambat sebab campur ngan mase make up nyer lagi...huhuhuh..bestnyer, ase tak mau blik praktikum...

tapi pe2 pun, windu tol at korang....

2 comments:

azwa amani said...

lahhh..tinggal kelas mcm tu jer..merajuk ngn anak murid ea?? huhh...jaga kesihtan elok2 ..

psykonep said...

xle tinggalkan cam2 jer....bagi ckit nasihat lepas 2, minte dyorang bangon say ' terime kasih cikgu ' n then baru pergi...dyorang nampak cam epy jer bab dapat g jalan2...hihihi...