kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Sunday, June 5, 2011

ke dunia blogger semuler.....


salam...

ape kaba kawan2 blogger sumer....emm, lame dah rasenyer xmenjenguk ke blog aku..huh, sibuk la katekan....Alhamdulillah, setelah sekian lame, aku diiznkan untuk ke dunie blog aku nie semula...syukur2....sekarang sedang menjalani latihan sebagai seorang kaunselor di Sek. Men. Keb. Gunung Semanggol, Perak...macam2 ceritelah minggu awal nie...nanti aku akan ceritekan...kepada anak-anak muridku, kalau jumpe blog cikgu nie, harap2 dapat dimanfaatkan ke arah kebaikan, pe yang kurang tu tolak tepi, yang baik2 and lebih2 tu ambil...harap juge dapat bagi motivasi dan informasi kepada anda semue...hihiihih....jumpe lagi, nanti aku masokkan cerite yang menarik tentang diriku...

daaa...aaaa.....aaaaaaa.....ooooooo.......( sukenyer....)

No comments: