kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, September 27, 2011

Kejohanan Pencak Silat Antarabangsa 2011 - PERAK GANDA PUTeRA

tu aku ngan solihin...perak GANDA PUTRA

salam...

bermula 6 hingga 14 aku ikot latihan team Malaysia at UTHM...kirenye wakil untuk kategori ganda putra...Alhamdulillah, impian jadi kenyataan, sembang2 gelak ketawe dulu tok wakil Malaysia..
tige kali seharinyer trainnning tapi no stress...kualiti trainning paling penting...tq pade abg peja, kak mai, abg epul, kak odey, atim skli sebb jge kitorang....

ps: gamba mase trainning de at membe, t aku try cari k


kejohanan lak stat 15 hingga 20 sept....game seni hari isnin 19 hb, Alhamdulillah dapat wat yang terbek, hasil daripada tunjuk ajar coach gak.....tapi nasib kurang menyebelahi kami, tapi pe2 pn pencapaian terbaik bile dapat Perak di kejohanan peringkat camnie...tq solihin, tq sumer....tahniah at kengkawan yang dapat emas....macam2 lagi nak citer sebenarnye tp nanti2 la....aku akan bawe korang ngan penjelajahan aku satu persatu sepanjang liku2 kehidupan aku at sane and sampai la pulang ke UPSI....



team MALAYSIA and UTHM

3 comments:

kaizen said...

hoyeah!!! MASUM depan ko kne menang baru abg peja boleh amek ko bawak g LAOS tok AUG 2012....

*name ko ade kat blog aku...

azwa amani said...

wow...tahniah abg atauu

psykonep said...

azwa amani : tq awin....

kaizen : tengok la nanti aku try the best...nak gak g laos....