kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Sunday, September 4, 2011

oren + hijau = tak sesuai ???


salam..

emmmm, pagi2 nie tetibe belek2 gamba yang de dalam laptop adik...emm, die dah masok an gamba fon dye upernyer...terjumpe lak satu2nyer gamba aku pakai baju melayu time rayer kalli nie...takde dah gamba lain selain gamba nier...tu yang nak masukkan dalam blog nie jugak...hahahaha...sape tak setuju dengan aku....boleh pergi cari blog lain untuk dibace...kalau ikut2 kan suke aty la nak letak citer pe an...isu nyer sekarang...baju melayu keler oren, tapi jam kaler hijau...kene ke tak kaler tu....mesti tak an...untuk pengetahuan sumer...jam yang aku pakai 2, anak murid aku yang bagi..katernyer geng jam hijo.entahle, baguih jugak sebab aku tak de jam camtu pown...tq2...emmmm, sape de komen sal kaler oren + hijo....tak k ke, or ok...

4 comments:

azwa amani said...

ok jugak tuuu... huhuhu.. menyerlah yeop

suhar said...

..oren +hijau..kombinasi ataulah tu..;)

psykonep said...

huhuhu...adik lak wane pe ea....tq2..

AeN@FiRiN said...

tak kesah la janji kiut, wawawawa..:D