kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Sunday, September 25, 2011

Syarahan dan Majlis Hari Raya PERKAMA...

salam..

selepas sekian lame tak meng'update' blog...huhuhu...windunyer kat blog aku....k la, hari ni nak cerita tentang program yang aku pergi semalam...Syarahan daripada Dr. Halim dan Dr Shamsudin...wow, pengisiannyer sangat membuke saraf2 otak yang dah lame tertutup...hahahah..tq Dr. sekalian....yang paling penting aku dapat mendengar suare emas daripada Dr. Shamsudin iaitu insan pertama yang memperkenalkan kaunseling di UPM...hebat kan!!!!.....selain daripada tu, program ini turut di serikan lagi dengan majlis makan2....pe lagi kite bedal la...hahahaha...majlis sambutan hari raya yang dianjurkan PERKAMA....macam2 ade, ketupat rendang, dodol pun de ( de ke ea, xpasan lak ).....best giler, balik kol 2, cadang nak ke putra jaya tapi tak dapat sebab pemandu bas de hal.....itu je la entry buat kali ini...daaaa













nie gamba sebelom g makan2....

p/s : gamba2 banyak tapi tak amek lagi at kengkawan, sabo ye....

No comments: