kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, September 27, 2011

Sambutan Hari raye Jabatan Psikologi and Kaunseling & Sesi Perjumpaan Bersama Penasihat Akademik aka PA




salam..

balik jer dari game TPM baru2 nie...dah banyak aktiviti menanti....penat wooo...tap ceronok...ri jumaat malam lepas bersamaan 23 hb 9...Jabatan P&K mengadakan majlis Sambutan hari raye peringkat jabatan, orginise by KASIH la...hihihihi....majlis nie di sulami dengan sesi perjumpaan bersama penasihat akdemik masing2...cayala sumer, sporting an cool je sume dak2 malam tu...aku lak, kene jadi pengerusi majlis, bak kate presiden and big bos aku...mase meeting dyorang pilih aku sebab aku je yang layak katenyer...dah big bos suruh, aku kene ikot...hahahah...dah lame tinggalkan kerjaya manjadi mc majlis nie....lagi satu, kitorang buat persembahan khas malam tu. nyanyi lagu raye, sume dak2 sem 8 la yang men'sumbang'kan lagu tu....








nie la big bos aku...pink colour...

1 comment:

azwa amani said...

cantik lah kaler baju melayu abg atau