kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Saturday, September 3, 2011

pertemuan semula yang panas...


salam..

selamat hari raye...
hari raye kali nie tak bape nak aktif sangat berayer..lebih banyak duduk dirumah menunggu kawan2...de la bape kali je keluar pergi rumah kengkawan, itupun bape kerat jer...agak membz kan diri at umah....aku nak amek kesempatan nie untuk ucap Selamat mendapat abang ipar kepada adik kesayanganku....huhhhuhu..sory tak dapat nak pergi, lagipun jaoh sangat....

nak cerita yang siang tadi aku pergi beraye dengan kengkawan lame.....yang lame giler tak jumpe....fuhhh, teringat zaman2 dulu, zaman kenakalan remaja....yeah3...nie umah dak sekolah yang penah diminati oleh kengkawan aku....cam sekarang pun dye masih minat budak nie...ishk, sampai je at umah dak nie....dye pun malu2 jer...same la macam 4 dan 5 tahun yang lepas..tak berubah lansung....kadang2 lucu gak bile tengok telatah kawan2 nie...k la, len kli citer lagi sal dyowng...nie pic yang sempat dirakam oleh juru kamera emy the rambut rebonding...

1 comment:

azwa amani said...

huhuhu.mesti seronok kan jumpa kawan2 dulu