kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, November 12, 2012

Bukan mudah..

salam..

Alhamdulillah, aku kembali ke dunie bloger semule...dah lame meninggalkan dunie penulisan yang merapu nie...hahaha..hampir sebulan lebih kot kan...ade ke yang merindui post2 yang aku buat...tak ade kan...kan2....untuk pengetahuan sume, my lovely lappy was broken...thats why i cant spend a good time to writing here....actually, i can borrow any laptop for writing but its not in the mood to do that...hahahaha...agak gilos ye di situ....banyak perkara dah aku lalui beberapa bulan nie,...macam2 dugaan jugak yang dah aku lepasi...thank you Allah,...sedar atau tidak dah berapa banyak dugaan yang Tuhan dah keluarkan kita daripadanya...semuanya tanda kasih sayang Allah kepada kite...Syukur, Alhamdulillah, SubhanAllah...segala pujian hanya untuk-MU...


Bukan mudah untuk lalui kehidupan ini, tapi rasa mudah jika kite serahkan segala urusan kita kepada Allah...berusahalah dengan merasakan bahawa Allah sentiasa memerhati dan sentiasalah kite mengharapkan belas kasihanNya...aku de kisah2 yang nak diceritakan kepada sume2 pembace...akan datang update lagi k..jom basuh baju....salam....

No comments: