kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, November 26, 2012

Dalam kesempitan....

salam..

ape khabar semue....
harap anda sentiase dalam rahmat Allah...
penulis agak resah semenjak 2 menjak ini...
tiade siape yang tahu akan keresahan penulis...
aku dalam kesempitan sekarang...
rasenye ujian datang bertalu-talu...
tapi tak sehebat ujian yang Allah turunkan di Palestin..
di sana saudara2ku setiap mase diuji...
syukur ya ALLAH, jika ujian ini kau berikan untuk bekalan bagi aku ke akhirat kelak....kau jadikan lah aku di kalangan orang yang sentiase bersabar...
moge aku sentiase kuat...
kuat menghadapi kesempitan yang sementare ini..
kesempitan yang diberikan...tanda Allah sayang kepade aku...
tande Allah ingin aku sentiase ingat akan DIA...
Mak....doakan aku yer....


- cukuplah ALLAH bagiku -

- hambaMU yang mengharap -

No comments: