kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Saturday, February 2, 2013

Novel LAYAR DESTINASI..

Assalamualaikum w.b.t

sebelom tidow nie nak citer kat hangpa semua...( dok kat kedah kena cakap bahasa utarha larh )...bersyukur sangat sebab novel yang aku tulih sebelum ni hilang 4 tahun lepas dah jumpe semule, LAYAR DESTINASI namenye....sejarahnye, novel tu assigmnet kerjaya mase aku mule2 masuk sem 1 dulu...lebih kurang 4 tahun lepas la....mase tu laptop tak de, so, buatla assigment yang diberi melumpat2 dari satu laptop ke laptop kawan yang lain...nak kate lebih kurang khazanah sem 1 and 2 mase degree dulu dah bersepah-sepah kat laptop kawan2 aku...sian kat dyorang sebab terpakse menanggung bebanan file2 aku tu....lepas tak dituntut sekian lame, mungkin dyorang dah delete kot....yang paling aku sayang novel aku la...satu citer betol aku nak bagitaw kat korang...sebrutal-brutal aku nie ( brutal ke, yeah2..)....aku banyak menitiskan air mata la jugak sepanjang menyiapkan novel tu....kisah2 kat dalam tu sumenye kisah benar kehidupan aku....baru2 nie, tergerak nak cari novel tu balik....haaaa, jeng, jeng, jeng...( kan dah tulih kat atas sane ...jumpe semule kan..)kat mane jumpe novel tu??...mesti tertanye2 kan...kat membe aku hafis yang sekarang dah jadi orang kaye, dye tak delete pun fail2 yang aku parking kat laptop dye...tq2 kengkawan...korang memang memahami....

 Mudah-mudahan akan diterbitkan di pasaran Afrika tak lame lagi...tungguuu...

~ menulis itu kehidupan ~

1 comment:

dariilhamkehati said...

bile dengar lagu kat blog nih , jelas ternyata dalam hati ade taman , takde brutal mane kowt ... hehehe ~