kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Tuesday, February 19, 2013

saya sengaja jaohkan awk..

Assalamualaikum..

rindu sangat dekat dye..
mungkin dye tak faham mengape berlaku macam nie dalam hidup dye..
saya sengaja jaohkan dye..
saya tahu, kalau kite dekat tapi takde kesudahan yang baik untuk dye, saya risau tak dapat jaga dye..
tapi..
dye tak faham kenape saya jaohkan dye..
saya jaohkan dye untuk dye lebih yakinkan Tuhan daripada saya..
saya nak dye sayangkan Tuhan daripada saya..
saya nak dye percayekan Tuhan daripada saya..
janji saya belum tentu pasti..
tapi janji Tuhan tentu pasti..
kalau Tuhan dah tentukan ape yang dah tertulis..
jaoh mane pun dye, tentu akan didekatkan,
keras mane dye, tentu dilembutkan,
benci mane pun dye, pasti dititipkan rase sayang,

saya sayang dye,..
saya tahu Tuhan pasti sayang kat dye,..
kalau Tuhan jadikan saya untuk dye,..
Tuhan pasti bagi saya masa bersedia untuk hidup dengan dye,..
walau...
dye rasa sekarang saya bukan untuk dye,..



~ UD ~

1 comment:

cweet pinky said...

wah , i hope someone though the same like u lerr , nice point !