kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Sunday, April 14, 2013

aku bukan hero...

assalamualaikum w.b.t

maaflah, tak dapat update selalu blog nie...agak tinggi tahap kemalasannye...harap2 lepas nie boleh rajin mengadap blog nie, walaupun sebelom nie malas jugak wat semue bende bukan stakat mengadap blog jer...Alhamdulillah,...rajin la lak kejap kan...aku bukan sesape pun bagi kamu...tak layak untuk gelar diri aku nie hero sebab aku tak mampu untuk buat ape2....aku dah buat sedaye upaye, aku dah cube ingatkan kamu...aku dah cube bercerite kepade kamu dan aku sudah tak mampu untuk lakukan ape2 untuk kamu kembali seperti dulu...ape yang aku mampu ialah berdoa, tahu tak kamu, berape ramai dan berape lame lagi aku harus menipu demi kepentingan kamu...maka, jangan anggap aku hero kamu...aku tiade ape2 untuk dibanggekan....jike aku dianggap hero, maka kamu akan lebih percaye akan aku, tetapi hati kamu tidak tetap, hati kamu masih ragu....kamu masih mahu terus di dalam dunia kamu...aku dan orang disekeliling kamu tidak tahu akan ajalnya, kamu tahu!!...malah, setiap detik yang ade ini aku akan usahe untuk kamu tidak akan rase menyesal dengan ape yang telah kamu lakukan, tetapi tidak cukup jika aku sahaje yang berusahe tetapi kamu tetap begitu....tidak mahu membuke hati untuk kami....


cube tonton vedio ini...agar kamu lebih mengerti erti kasih sayang keluarga kamu...

1 comment:

dariilhamkehati said...

tak faham , ehe , papepown always do the best for ur own sake and people around u as well ...:D