kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, April 24, 2013

jiwe yang semak..

Assalamualaikumm w.b.t

jiwa semakin semak je nie asenye...hari ini, nak follow up banyak tempat untuk wat confirmation and double check setiap universiti yang terlibat...masa yang diberikan untuk mengutip data kajian ni singkat sangat, so hurry up everybody!!!...Sorry la, actually aku pun perlu ke sabah untuk selesaikan satu misi yang penting dalam kerje aku sekarang ni. Tapi apakan daya, aku lahir je di bumi Malaysia nie, tapi tak diiktiraf pun sebagai warganye... so,jangan kan negeri sabah, nak lintas sempadan pun dah kene tangkap and kene siasat maca pengganas.....salah ke aku,..statement ni dah lame aku simpan, cume tetibe je rase kuat untuk menulisnya di dalam ini...bukan tak usaha untuk berjuang untuk itu, mungkin tiade rezeki lagi bagi aku....so, perjuangan dalam kehidupan aku masih perlu diteruskan, setiap orang ade jalan masing2, dan mengape jalan aku begini, pasti ade yang tersirat oleh pencipta yang Esa....kuatkan semangat, semak jugak bile fikirkan perkare ni, tapi redhala dengan ketentuanNye kan....sayang emak~~

apakah yang difikirkan oleh lelaki ini, adakah Tuhan sengaja membiarkan dia berjuang seperti itu, dengan batu di tangan sedangkan dia berjuang kerana agamanya, pasti ade yang tersirat disebalik itu kan...aku kene la berfikir macam tu jugak..

~rezeki di tangan Tuhan~

No comments: