kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Saturday, April 20, 2013

pengapit di mana-mana...

assalamualaikum...

letih dengan kehidupan, tak beerti putus ase....
lumrah manusia, diciptakan untuk letih...
baik dengan ujian ataupun nikmat yang diberikan...

melangakh ke gerbang perkahwinan..

setelah membelek2 album yang cantik dalam lappy nie, lupe nak update gambar entry sebelum nie sal aku jadi pengapit lagi versi 2...kali ni macam agak kebaratan sikit,...pakai kod/kot/kort/blazer or same time with it....terima kasih kepada penaja aku, seluar = solihin abu hassan, blezer lak = pengantin lelaki....tali leher = aku....baju kemeja putih = aku...kasut kulit hitam rm 49.00 = aku juugakkk...hahahha....best sangat dapat interframe dalam setiap pic membe aku kawen...motiiippp sangat kan....so, better jangan tengok la...

 doa dulu sebelum makan, tukang bace doa...nak amek berkat kan, depa soh aku...jeng2...

 dari jaoh nampak cam sape...??

 laparrr....

 terkenangkan sape ea mase nie...aduyaiii, mase gambar nie bapok la ingatnyer...

 dok kipas2 je la...lepas tu bersihkan tapak tangan pengantin...lagi and lagi..

 sambil tu teman pengantin sembang2...dan jadi pengapit verstyle....

 ni mak and ayah si epul....

 agak2 dah berape lame aku berdiri...wat la posing tengah cakap2 ngan pengantin...so dapat menapak sikit...lenguh2...tapi puas haty la..

yang aku sengih nie memang macam.....(sila sambungkan ayat ini)

1 comment:

dariilhamkehati said...

wah untungla , dpt banyak job kan ?? hehehe ~

smart gile majlis , dah macam majlis CEO ..

btw , abg atau sengih lebih dari pengantin , hahaha , orang bole konfius , sape yang kawen sebenarnye :P