kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Saturday, April 13, 2013

terhiris lagi....

assalamualaikum w.b.t

alhamdulillah, menjejak kaki semule di bumi tg malim semalam...peristiwe itu berulang kembali, rase tak sembuh lagi luke yang dulu...kini luke baru pule terhiris kat hati ini...mungkin jue dah ditakdirkan untuk aku....Tahniah buat sahabat seangkatan yang berjaye, namun aku ade jalan yang lain perlu di lalui...walaupun rezeki itu kelihatan sudah hampir untuk digenggam, tapi jike sudah tertulis masih lagi bukan milikku, maka ia akan terlepas jue....terime kasih kepade k.long and abang ipar sebab sudi teman and bagi semangat sampai depan hotel....mak and apak pun turut kuatkan semangat aku, katenye, belum cube belum tahu, manelah tahu rezeki kamu and Tuhan nak turunkan keajaiban...tibe di kuantan, sinar tu dah nampak cume malap jer, bile pihak pendaftaran agak kecoh dengan status aku...mase tu, aku dah kuatkan semangat, tekad memang kene hadapi kemungkinan yang aku akan diminte untuk keluar dari dewan tu....sekali lagi, selepas diminta keluar daripada sekolah, kini keluar daripada penilaian khas tu....sob...sob....sob...sedih2, aku cube pertahankan dan meyakinkan mereka...tetapi apakan daye, Tuhan lebih mengetahui ape yang tersirat hari tu....terime kasih semue, sebab aku sangat rase bahagie sepertimane kamu semue walaupun seketike...jumpe lagi di lain mase ye sahabat...teruskan perjuanganmu..


~ ingat, pintu taubat Tuhan sentiase terbuke luas ~

No comments: