kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, April 16, 2013

kemanakah aku...

assalamualaikum w.bt.


Subhanallah....
Alhamdulillah...
AllahuAkhbar...

LAILAHAILLAH....

La Hawla Wala Quwwata Illa Billah....

Jom Selawat ke atas Nabi...moge2 kite mendapat syafaat daripada Baginda di akhirat kelak..amin...ape khabar yer, mesti baik2 belake kan...so, aku sampai ofis awal la sikit pagi nie, as usualy la, name pun the best worker in the year kan...huhuh, tak baik2, cam berlagak pun ade jugak....riak2, lagi tak boleh....rumah dah semakin dekat dengan ofis (even bukan umah sendiri pun, juz menumpang kejap)...makin cepat la datang ofis....kemanakah aku menghilang sebenarnye untuk 2 minggu kebelakangan ini....jeng2, finally i will show you what happen meh...family dah taw bile aku balik untuk pergi penilaian khas minggu lepas, so leyh la pos kat blog dah sebab sekarang dah makin ok....aku diberi ujian yang tak di duge lagi...xcident with my gf...haaaa, mesti fikir lain nie kan, bukan orang la, gf aku tu my motor kesayangan tu la, tapi nasib gf aku tak teruk, still boleh jalan...cume pecah lampu depan, body senget2 ckit and so on...walaweh, fes time dalam world history nie, aku jatuh moto....adeh2,sakit woooo... agak lame jugakla merangkak kalau nak ke bilik air....kaki, pinggang, bahu siku and kepale agak teruk jugak kene....helmet pun pecah,  tak tahu la pe akan jadi kalau tak ikat betul2 tu,...moral of the story is pakai helmet je tak cukup, pliz ikat sekali...tak nak tulih banyak, ase ngilu pun ade nie....sowy ea my gf, aku tak dapat nak watpe2...tapi aku janji aku akan jage ko selagi hayat di kandung badan...

 kaki kuku tercabut...aduyaiii


 kaki kuku akan tumbuh jugak kan...


kaki bengkak...banyak bergerak....

p/s : kecederaan kat badan tak dapat nak tunjuk, malu kot sebab area yang kene antare peha and pinggang....

3 comments:

nadhrah alyahya said...

moga cepat smbuh weh..

dariilhamkehati said...

fuh , teruk tuh abg , semoga cepat sembuh , ngilu tgk ...

antara peha ngan pinggang , ehe ...

Anonymous said...

Semoga cepat2 sembuh..