kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, April 23, 2013

kerja-kerja..

assalamualaikum w.b.t

sahabat-sahabat sekalian..
moga kamu dibawah lindungan yang maha Esa..
aku doakan sahabat-sahabat semua menjalani hari-hari kamu dengan baik..
aku masih di sini, menapak di sini, melalui hari2 seperti biase,...
syukur Alhamdulillah, daripada satu ujian ke satu ujian, Tuhan bagi kekuatan untuk aku lalui dan keluar daripadanye..bukan sahaja aku yang ditimpe, malah lagi ramai di luar sane masih di uji keimanan mereka..syukur YA ALLAH..

kecederaan daripada kemalangan telah pulih hampir 95% atas izinNya...cume menanti kuku baru tumbuh je, bile gerak sengal2 sikit tu bese la, mesti ade urat2 yang masih belum berade di tempatnye, mahu atau tidak walau hujung kaki masih berdenyut, tetap kene berkasut...sangat perlu kan...minggu lepas kembali mengajar silat untuk kelas ko...hujung minggu dipenuhi dengan aktiviti lagi...memang terisi jugakla masa...semalam, kerje agak tak seronok....tak nak cerite, biar empunye diri je tahu...walaubagaimanapun, aku dapat pengajaran yang bergune untuk diri aku....tetap teruskan usahe walau ditimpe musibah, jangan berhenti, nanti jadi malas....sehari menguruskan kutipan data di uitm dan upnm...sesi penerangan yang baik, sambutan yang juge baik daripada mereka,...tak salah kan merendah diri, tak hilang bisa ulur walau menyusur akar...ye dak....


"Kawan2 merupakan cermin terbaik bagi anda, cermin yang baik akan membuatkan anda sering melihat kekurangan diri yang boleh dibetulkan, tetapi cermin yang tidak??"

dipermudahkan urusan, terima kasih...

No comments: