kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Wednesday, September 11, 2013

bergurau kasar nampak..

Assalamualaikum w.b.t

jemput jawab salam, banyak2 pun tak pe....ok lah, setelah sekian lame aku tak bercamping...6 hingga 8 september aku diberi kesempatan untuk bantu seorang kawan...dye menghandle seramai 80 orang bebudak sekolah daripada SMK Rawang untuk kem unit beruniform..(sory la yer, ayat memang terabur dan bercampur ngan owang putih sikit...almaklum dengan citer sejarah aku, de mengalir darah orang putih sikit...tak tahulah...)...agak lame dah tak bercamping nie, ase macam dah tumpul dah segale ape yang dipelajari dan dipraktikan di universiti dulu....(macam sekarang tak dok universiti lak kan..)...

budak-budak

memang sempoi sangat, sangat teruje bile tengok dyorang nie, terus terang kate....tak comey macam budak2 sekolah sezaman dengan aku...or ....mungkin mase sekolah dulu aku jarang terserempak ngan budak2 comey sekolah aku kot...anyway, itu bukan persoalannye...yang aku nak citer kat sini, aktiviti mase kem nie sangat mencabar-dabar la...(betul ke kate majmuk tu...ape2 pun, ade kau kisah..yang penting korang faham kan)...kengkawan yang jadi fasi pulak sangat berbakat dan memang mempunyai kemahiran yang tinggi dalam mengendalikan setiap slot...memang cayalah, tapi sayang aku tak snap pun gambar sepanjang kem tu..kalau ade pun...sekangkang kere je la...eh, salah pengguunaan bahase lak...sekeping due je la kot....

bergurau

kasar la yang dapat aku simpulkan dalam kem nie, tak pernah hayat aku bergurau kasar dengan budak2 sekolah yang macam dyorang buat malam tu...aku pun dok berkire2 kalau2 ade budak2 yang akan terjun sungai ke, panjat pokok durian ke and macam-macam lagi la...mesti korang nak tahu kan bergurau kasar yang macam mane...ishk3, memang brutal la gua cakap sama lu olang, aiyaakkkk...kalau compare ngan KL gengster, memang leyh kate same taraf la...huhuhuhu...ape2 pun malam tu aktiviti berjalan dengan lancar dan berakhir tanpe ade masalah...yang penting, budak2 dapat intipati yang cuba kami sampaikan....kepada sekolah-sekolah yang nak merasai pengalaman yang dasyat nie...leh pm aku, nanti aku akan bagitahu consultant yang mampu melakukan aktiviti sehebat itu untuk pelajar sekolah anda...

cekidout dengan gambar nie, snap due gambar je...adoyaiii, ape barang ko der...

 untungla dyorang...fasi2 sumer baik2 belake tak termasuk aku....aku nie garang gile,...peace yooow..

I
I
I
V
salah satu modul, bola telur..????
 

No comments: