kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, September 11, 2013

biarkan berlalu..

Assalamualaikum w.b.t

sile jawab, sape tak jawab, dye yang rugi....secukkk sangat dok kat dalam ofis nie...syukurlah, secuk kan...kalau buat kerje tengah panas nanti merungut pulak...kan3...aku sakit tekak hari nie, susah nak makan and sebagainye...ape kejadahnye aku tulih yang aku sakit tekak...so, jawapannye mudah...eyy, suke haty aku la..nie kan blog aku....ehem2, sory...sopan semula lah...

kadang

kala masalah nie boleh selesai dengan mase...bukan kate tak nak usaha, tapi kirenye dah usahe la and finally biarkan mase yang menentukan...biarkan berlalu, perlahan-lahan keadaan akan tentukan untuk segalenye berubah....biarkan jer??...mesti lepas bace statement kat atas nie, ramai yang tak setuju kan...ade aku cakap semue masalah ke....bace betul2 yer....senang macam nie, korang xyah nak patah balik bace statement kat atas, tadi aku cakap "kadangkala" kan...macam yang aku tengah hadapi sekarang...bukan tak usaha, siape kate aku tak usahe, meh aku luku kepale dye...(..ngah marah nie..)...tapi mungkin bukan waktu ini rezekinye, waktu tu dah ditetapkan mungkin satu hari nanti....

jangan

pernah berhenti...itu kate hati aku, mungkin kekadang tu, jenuh jugak layan perasaan nie, bile fikirkan macam2...tapi sampai bile nak memikirkan kesusahan dan masalah yang tak pernah habis nie...so, buat kerje kite dan serahkan segalenye kepada yang Maha Menentukan segale-galenye....ye dak....

ape-ape

je la entry kali ni, tulih pun macam merapu2 je...lebih baik aku berhenti merapu daripada nanti keluar yang bukan-bukan daripada hati sanubari aku yang lemah nie...ya ALLah, ampunilah dose hambamu ini....kriuk,kriuk....Lapaarrrr....adios


No comments: