kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Tuesday, September 3, 2013

thanks to who remember my besday...

Assalamualaikum wbt..

jemput jawab salam ye...terima kasih...." ini semue poyooo"...ayat paling sesuai untuk tajuk entry kali ini....aku sudah berade betol2 di separuh usie aku...itupun kalau hidup 50 tahun...mesti ade yang try calculate kan...kalau separuh usie, 50 mesti bahagi due kan...." ini semue poyo"...haaaa, amek korang, dapat sekali lagi...tak payah nak beriye mengire sangat...now, im 25 years old oready....adehh, tue dah aku...kaaaannn....

to all

buddies yang wish kat aku and doakan aku,...xde pe yang dapat aku balas selain mendoakan korang balik,..aku nie bukan de pe pun, sekadar sebatang tubuh and segumpal daging yang bernama hati ni je untuk membalas sayang korang tu kat aku....terima kasih jugak kepada family aku sebab dyorang orang first yang wish sempena hari jadi aku yang ke 25 nie...tanpa dyorang siape la aku disebalik kejayaan dan kesenangan aku sekarang....korangla semangat aku, tqqqqqq...huahuahuahua..( touching lak tetibe...)

tarikh

aku dilahirkan kompem2 yang wish tu taw kan...ke tetibe je dapat mimpi malam tadi yang aku datang kat mimpi korang and arahkan wish tok besday aku...takde maknenye ok...aku lahir tepat kol 11.15 malam tanggal 30 ogos and teeetttt...acer kire tahun bile,...sape2 dapat jawab, tuntut hadiah esklusif daripada aku nanti yer....( yang nie seyes, bukan men2...hendak seribu daye, xnak kompem wat dalih kan)...macam2 la aku dengar cerite daripada mak time aku hendak dilahirkan...sesape yang nak taw citer lebih lanjut PM aku yerk...( dah macam nak citer pasal business lak...ahaaakkss)...ok la, jom cekidaut dulu...xde gambar nak show...sory la der...

I
I
I
V
Hiduplah kerana MAHA PENCIPTA..

No comments: