kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, September 23, 2013

Adoyaiii…



Assalamualaikum w.b.t

Jawab same2 ye kengkawan, makcik pakcik, atok nenek, moyang-moyang, tokyang-nekyang, tok2yang and nek2yang….amboihh, panjangnye greeting disitu yer…Alhamdulillah, selepas terpaksa menangguh kemasukan kerana tidak dibenarkan membayar secara ansuran yuran pengajian sarjana aku…akhirnye, Tuhan memberikan aku peluang untuk berjihad dalam landasan ini sekali lagi…ape lagi mencari ilmu la…tq Allah, betape banyak nikmat yang Engkau telah berikan disebalik ujian yang bermacam-macam dan bertalu talu datang dan pergi dalam kehidupan aku ni…InsyaAllah, dengan peluang yang ade, selagi jasad berkandung nyawa…aku akan buat yang termampu daye aku dalam life aku yang serbe singkat nie….waaaahhh, ase2 pening tak bace ayat yang panjang sangat tu…bagi yang suke bersastera, mungkin akan suke, tapi yang suke kepada nombor dan angke…aku yakin dan pasti tak semue akan menyampah….ye dak…..so, aku ambil fully research tuk sarjana nie…adoyaii, macam2 yang aku dengar berkaitannye,…susah nak lepas la, sangat2 la susah berbanding mod lain…mean, yang ambik kelas and sebagainye….urhmm, how ea…aku ade seminggu untuk memikirkannya….ade minggu add drop macam bese…and ade jugak borang menukar mod pengajian…dilema yang semakin meruncing…kalau nak di ikutkan…memang nak tukar mood…tapi, aku ade masalah dengan menukar mod tu sebab sekarang aku kire cam dah bertaraf tutor  subjek kokurikulum di UPSI…ayat memang kene power kan…urmm, sekejap2…aku fikir dulu ye,…entry akan datang aku akan huraikan satu persatu dilema yang aku sedang hadapi ni….oraiittt…

1 comment:

dariilhamkehati said...

like :D share ....

sharing is caring....