kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Wednesday, October 2, 2013

kerja gile...!!

Assalamualaikum w.b.t

jemput la ye menjamah salam di atas..haaachooomm...terbersin lak, fuh berembun dan berhujan aku semalam....entry kali ni agak pendek, saje nak mengupdate blog usang nie...dah tak de ape dah sebenarnye...bak kate pepatah, retak menunggu belah je nie...hidup segan mati tak mahu je....walaubagaimanapun, kalau ade mase2 free macam nie..boleh la dibuangkan dengan mengupdate aktiviti harian, mingguan mahupun bulanan aku...macam banyak je mase dari orang lain nak dibuang2kan..betol tak...

back

to the topic la...semalam 1 oktober,..dari siang lagi aku memang dah macam ase gatal2 je...ntoh la, tak tahu kenape....jawapannye memang muncul la malam tadi...dengan 'gembel'nye aku redah je gelap2 malam balik kampung...actualy tak berniat nak naik motor...tapi dah roger satu bandar tanjung malim ni cari rodong yang leyh join aku balik, semuenye ade hal masing2...so, disebabkan hal yang sangat emergency,..aku pun tak fikir panjang and tengok jam kat tangan baru kol 9.30...aku pun start motor aku yang tak bape sihat tu and terus balik kampung...perghh, trauma aksiden tempoh hari pun masih segar dalam kepale lutut aku,...memang tak leyh buat ape la, paling laju pun boleh pergi sampai 90km/j je...walaweyh...makenye, sampai la kat umah jam 2.30 pagi...setllekan pe yang patut...jamah nasi sepinggan due, pastu gerak balik tg. malim...memang kerje gile, dengan mengantok tahap lalok dah asenye...seyesly, memang berkali2 terlena sesaat atas motor...Alhamdulillah, syukur sangat2...Tuhan masih sayang kat aku...lepas ni der, gua nak nasihat sama lu...jangan la buat kerje gile...klu lu sayang sama lu punye nyawa and bakal isteri lu..(..yang bakal isteri tu selingan je...jangan amek seyes oka)...bhai...cekidaout jom...

I
I
I
V

1 comment:

dariilhamkehati said...

terbaek ungkapan itu ... good job :D

jangan buat kerja gile lagi yer .. bahaya meyh ...