kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Monday, October 7, 2013

kosong..

Assalamualaikum w.b.t

jemput jawab salam...tengah hari yang mengantok...adoyaii, beratnye kelopak mate aku nie..mengadap laptop,...mengadap kerje yang tak pernah habis...kerje memang tak akan habis, sebab lepas satu akan datang satu yang lain...so, jangan mimpi la tuk kerje boleh dihabiskan..

kosong

rase perasaan sekarang nie, tak tahu la kenape...pernah jugak rase kosong, tapi tak sekosong saat ini...urmmm, ape jugak la hari-hari yang di isi oleh aku kat sini kan..aku pun tak tahu...padahal memang banyak je yang aku buat...aku bekerje, mengajar, berbengkel, bermain, berkawan tapi still ade rase yang kurang...tak tahu la kat mane...rindu la zaman2 berdegree dulu....ade ramai kengkawan satu kelas, boleh main2, boleh mengacau and so on...tapi sekarang dah tinggal sejarah, yang lain semue dah bekerja...kebanyakkannye dah ke sekolah...menabur bakti kepada anak bangse...

tapi

aku  masih di sini,..seyesla...memang rase kosong...pe2 pun aku ade banyak lagi tanggungjawab yang aku kene tunaikan...so, sape boleh teman aku sekarang...rise up you hand...ermmm...jap3, ramai sangat la nak teman, nak pilih sape eak....ok, deal....you....who??...you la..who are oready reading my blog....yup, exactly, its you....please stay beside me right now...thank you...let's cekidout...

lunch tuk hari ni....
I
I
I
I
V

No comments: