kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, October 7, 2013

Spss make me CRAZY...

Assalamualaikum w.b.t

jawab salam ye, dapat pahale ape...kan2...ape khabo teman2 di luar sane...harap2 sihat yop...begituu...hari nie badan tak berape sihat la rodong...dok berair cond lak lagi dalam ofis kan...so, berdarah sejuk la aku hari nie...ape2 pun tak makan ubat pun boleh bek, sebab nie demam rindu...acececeahh..

kelas

silat sabtu lepas aku rase macam fun giler...best tak tentu pasal, terpikir jugak, adakah tande2 aku akan jumpe hanye beberape jumaat lagi,..janganla, dose banyak sangat nie,...ase takat mane je buat kebaikan,...jangan kan nak buat pahale tambahan, yang wajib pun dah berlompong-lompong dah...Ya ALLAH, sekarang baru nak ingat kan...urmmm, minggu ni dah masuk minggu ke 4 mengaja tok subjek ko nie...macam semester lepas jugak banyak kerenahnye, tapi seyesly tak puas hati bab kehadiran...sape2 yang tak hadir t aku bagi B kang baru taw...tak pasal2 je jadi tak cantik transkrip korang kan...(...darah memang tengah naik time nie, nasib bek sempat pergi amek wudhuk...amacam kuat sembang tak...)...so, pliz la adik2 yang tak dapat datang tuk bagitaw sebab ketidakhadiran anda...senang nak buat kire, bukan ape, sebagai abang haruslah ade perasaan risau kaannnn...

itu hari

sabtu punye cerite,...semalam punye cerite lagi best,...dengan pengaruh kuat dari seorang 'kawan', aku pn attend bengkel spss...waduh2, koknye sangat teruje gue...memang best, lagi2 fes2 step tu...ape tak nye,..takat nak kire min, peratus, sisihan piawaian dan segale bagai yang senang2 boleh la...tibe masuk bab yang susah...wahhhh, grazy3 gua cakap sama lu...adoyaiii, nasib bek la Dr. JAmal speaking mudah...senang skit, kebutalan kat dalam bengkel tu ade foreigner...ape lagi jadi kelas bahase omputeh la..leh kate 2 dalam satu...kelas bahase and spss...terpakse mengoogle translet ape yang patut...klu ade mase llagi bengkel macam nie kompem nak attend lagi sebab sangat bermanfaat...jom...cekidout...

bekpes untuk anda..
I
I
I
I
V

No comments: