kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Monday, September 9, 2013

tidak bermaksud melupakan...

Assalamualaikum w.b.t

jawab jangan tak jawab salam tu yer....confuse and confuse....nape eak???..tak tahu la nak cakap macam mane...ape yang buatkan aku rase macam nie sekarang...nak citer ke, kalau citer nanti, korang pon akan keliru...nak2 lagi kalau korang tengah stress, bertambah stress kalau korang cube memahami ape yang aku cube tulih nanti....konklusinye, baik jangan, so, biarkan ia menjadi rahsie...huhuhuhuhu...

maafkan

aku yer...aku takde niat pun nak lupakan ape yang buatkan kamu rase macam tu sekarang...ya Allah, serius....hati nie je taw...mungkin aku terlalu sibuk atau mungkin aku terpakse manjadi sibuk...tapi aku harus memilih laluan hidup begini...aku taw hari tu hari penting, hari yang bermakne dan cukup bermakne...kalau  nak taw, aku dah countdown untuk hari tu,....lagi 3 hari....lagi 2 hari....lagi 1 hari....dan aku makin excited untuk hari itu...tapi apakan daye...aku manusie biase, aku taw kamu lebih mengerti tentang kehidupan aku...

harap

sangat kamu bertahan dengan aku...aku memang dengan kehidupan yang begini...mungkin kamu inginkan yang terbaik...kamu perlukan seseorang yang lebih baik daripada ini...tapi aku cube dan terus cube, itu tekad aku untuk kamu...terus terang kadang2 aku tak mampu untuk menjadi yang terbaik untuk kamu...dan aku mungkin akan sering mengecewakan kamu kini dan akan datang...saat ini, ape yang aku mampu lakukan ialah minte kamu untuk maafkan aku...maaf, aku tidak bermaksud untuk melupakan..

I
I
I
V
terima kasih untuk segalenye..

No comments: