kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Sunday, August 8, 2010

AGM Kelab Badminton Pelajar UPSI.......jantung baru???

.........ucapan presiden dan pembubaran Jawatankuasa sesi 2009/2010...........

salam bitara....

AGM Kelab badminton pelajar UPSI telah diadakan pada 6 ogos 2010 bertempat di DKK....aku sebagai presiden kelab ini sedikit gemuruh pada malam itu kerana aku menyangkakan sambutan tidak seperti yang diharapkan...tetapi cukup membanggakan hampir 1/4 dewan dapat dipenuhi.....segale persiapan dijalankan serbe ringkas.....antare agenda AGM pada malam itu ialah pembentangan aktiviti, pembubaran MT dan AJK kelab, perlantikan kepimpinan baru, penyerahan sijil bagi kejohanaan badminton terutup UPSI yang dijalankan pada sidang 2009/2010 dan akhirnye ialah penyerahan baju kelab kepada ahli.....AGM berlansung dengan baik dan selese.....agak sedih kerane banyak kenangan pahit dan manis terpakse ditinggalkan tetapi tetap segar dalam ingatan..aku tahu, kite telah bertungkus lumus bagi membangunkan kelab ini...kepada jawatankuasa baru, harap anda dapat mengembangkan lagi dan membangunkan lagi kelab ini supaya disegani oleh kelab2 yang lain.....mungkin apa yang kami lakukan pada sidang 09/10 mempunyai banyak kekurangan....sila ambil kekurangan tersebut sebagai batu loncatan kepada anda bagi memimpin kelab dengan labih baik lagi......aku mohon maaf kepada semue jawatankuasa kelab 2009/2010 dan ahli-ahli kelab diatas kelemahan dan kekurangan aku dalam memimpin organisasi ini....aku telah cube yang terbaik....aku harap anda dapat meneruskan perjuangan ini......majulah kelab badminton pelajar UPSI untuk negara....

.....hazrad ( mantan naib presiden ) & atau ( mantan presiden ) sesi 2009/2010...

...simbolik penyerahan fail kepada kempimpinan baru daripada mantan presiden sesi 2009/2010 kepada presiden sesi 2010/2011 yang telah dilantik......

ahli yang hadir...terime kasih semue......

.....ucapan bertenaga daripada presiden baru sesi 2010/2011.....( tahniah Miera )....

.....sedikit perbincangan berlaku selepas selesai AGM.....

p/s : harap anda semue bekerjesame dan melakukan sesuatu yang luar biase bagi kepimpinan yang akan datang....

No comments: