kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, August 2, 2010

watikah perlantikan ketua rumah & rexco KHAR...





salam ukhwah..
entry ini aku tulis untuk bercerite tentang aktiviti yang aku jalankan bersama rakan-rakan JMK KHAR yang lain.....walaupun dah 2 minggu berlalu tetapi aku rase penting untuk aku muatkan di dalam sudut blog aku ni.....watikah ini dijalankan bertujuan untuk mengiktiraf ketua rumah dan rakan exco yang telah berjaya dipilih sebagai sebahagian daripada keluarge JMK KHAR.......pada malam 25 Julai, mereke secara rasmi dilantik sebagai rakan exco JMK KHAR.....selamat bertugas dan menggalas satu tugas dan amanah yang berat, semoge REXCO dapat belajar sesuatu yang berharge bersame2 kami......malam sebelumnye iaitu 24 julai.....JMK menjalankan sedikit perjumpaan bagi sesi bermesre dan berkenalan dengan Ketue rumah & rexco.......pe yang aku harapkan ialah rexco dan ketue rumah yang berada di bawah pengendalian aku dapat memberi kerjasama dan bersama2 dengan aku, suke atau duke, sepanjang sidang 2010/2011.......













No comments: