kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, August 9, 2010

Menuju Bintang.......SK DATO' KAMARUDDIN......











cube teka mana belon saya..???

1xsipot, 2xsipot, 3xsipot, hihihhihi....main sipot sedot....



pelajar gembira melihat wajah mereka sambil membaca buletin yang diedarkan semasa program...



siapa nak jawab....???





assalamualaikum...
sabtu lepas iaitu 06/08/2010, aku dan rakan2 telah menjalankan program kemahiran belajar di sk Dato' Kamaruddin.....fasilitator terdiri daripada 2 orang lelaki dan 6 orang perempuan.....golongan sasaran pula terdiri daripada pelajar darjah enam seramai 38 orang.....aku ingin bercerite tentang pengalaman sebelum hari program bermule...pertama kali menjejakkan kaki disekolah ini, aku melihat keadaan sekolah ini mempunyai kelainan sedikit daripada sekolah-sekolah yang pernah ku temui sebelum ini....aku sangat teruje untuk memulekan program dan berjumpe dengan adik2 di sekolah ini....kami bertolak ke sekolah itu, seawal jam 7.30 pagi dengan menaiki kenderaan yang dipinjam.....ishk, 2 kali trip jugak untuk menghabiskan semue fasi yang ade.....setibenyer disana, pendaftaran berjalan dengan baik.....Alhamdulillah, aku sungguh bersyukur kerana adik2 yang aku lihat didepan mataku adalah adik2 yang dahagekan ilmu yang bersungguh2 dan tidak sabar2 untuk mengikuti ape yang bakal kami sampaikan.....pada awalnye, mereka seperti malu2 untuk bercakap dihadapan....aktiviti ice breaking telah menyebabkan perasaan malu itu hilang,,,dan akhirnye mereka boleh berkomunikasi tanpa apa2 halangan.....selepas aktiviti ice breaking, sdr. abu memulakan ceramah berkaitan 5 Domain, adik2 ku tekun untuk mengikutinyer....pada sebelah petang pula, kami menjalankan aktiviti yang dinamakan explorace...lebih kurang macam kembarun le.....wah!terkejut besar aku, adik2 ni lagi aktif rupenyer....bagus2, generasi seperti ini yang kite mahu.....majlis penutup berlansung berlansung secara sederhana tetapi meriah....akhirnye kami pulang dengan perasaan yang puas....walaupunn tidak sampai sehari bersama2 pelajara ini, tetapi kami tetap memberi apa yang terbaik untuk mereka....kami harap adik2 dapat melakukan yang terbaik untuk UPSR yang akan bermula pada 21hb o9 nanti....doa kami akan mengiringi perjuangan anda....

salam sayang dari Fasilitator " Menuju Bintang "

p/s : maaf gambar2 program masih dalam proses......tunggu aku masukkan semasa entry akan datang.....maaf ya...

No comments: