kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, August 9, 2010

SAHUKA.....gempak...!!!!!!




salam...

minggu ini adalah minggu paling sibuk bagi rakan-rakan JMK ku kerana kami melaksanakan program SAHUKA...masti tertanye2 kan ape 2 SAHUKA???.....SAHUKA ialah akronim bagi SAHUTAN SUARA MERDEKA....pelbagai aktiviti yang dijalankan.....aku sebagai AJK LOGISTIK untuk minggu ini.....meskipun ajk logistik sedikit berat untuk digalas, tetapi alhamdulillah rexco2 yang berkaliber banyak membantu terutama sekali rakan JMK yang memegang AJK yang same iaitu MIRUL dan FIZAN.....terime kasih rakan2 ku.....mungkin aku tidak dapat menyumbang daripada segi tenaga tetapi sekurang2nye aku dapt menyumbangkan idea dan semangat kepada kamu semue.....azman, shan, man dan bad....anda adalah rexco yang baik....sepanjang aku memegang AJK ini anda banyak membantu dan juga banyak bertanye....maaf jike aku tidak sentiase bersame ande semasa menjalankan tugas......pada hari ahad pula, kesihatan aku tidak mengizinkan aku untuk aku terlibat di dalam setiap program pada hari itu, sehinggelah hari penutupan.....berat sangat kepale ni....kalau turun, risau2 esok lansung xdapt pergi kelas...walaubagaimanapun aku tetap mengikuti perkembangan dan perjalanan aktiviti SAHUKA....sungguh meriah dengan gerai jualan dan aktiviti yang dirancang.....MAAF yang teramat kepada YDP dan rakan-rakan JMK kerana untuk program ini, komitmen aku kepada anda terlalu kurang....mungkin kerana sebab2 tertentu dan kesihatan...tetapi aku sudah cube yang terbaik untuk ambil berat dengan AJK yang aku pegang....tahniah Francis dan Krishna....minggu ini, minggu yang amat bermakne....pelbagai aktiviti menarik yang dijalankan seperti pameran, persembahan, gerai jualan, pertandingan mewarne dan sebagainye......seronok dan teruje......TAHNIAH JMK KHAR!!!...

p/s : maaf sekali lagi...kerana aku kurang terlibat dengan aktiviti yang dianjurkan...gambar tiada dalam simpananku....aku cube dapatkan gambar2 yang menarik...nanti aku postkan semase entry akan datang..

No comments: