kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Friday, August 6, 2010

Mesyuarat Agong KASIH........bertukar tangan vs alam baru....



salam bahagie kpd pemblogger...

pada malam ini iaitu 5 hb 0g0s telah menjadi titik bersejarah dalam hidupku apabila aku telah secare rasminye berade dalam dunie yang baru dalam alam KASIH.....amboi, ayatnye kan...pendek cerite....malam ni, aku telah dipilih menjadi Timbalan Presedin Persatuan Kasih....sekali lagi deberi kepercayaan untuk bersama2 rakan-rakan bagi meneruskan perjuangan dalam KASIH....ade kwan2 aku yang tanye " kenape plih KASIH lagi?".....dan aku dengan rase yakin dan ihklas dalam hati menjawab " aku masih sayangkan KASIH ".......emmmm...betul ke jawapan aku macam 2.....bagi aku "ya"...tapi bagi kawan2 yang lain...entahle...malam ni, simbolik kepada peralihan pentadbiran kepada organisasi baru, mantan presiden meyerahkan sijil KASIH kepada presiden baru iaitu Faris.....Hope dengan organisasi baru ini, aku dapat memberikan apa yang aku ada dengan baik.....adik2 ku, kite tak akan terlepas daripada melakukan kesalahan....aku pun same...mungkin ape yang aku lakukan akan datang lebih besar silapnye dari anda tetapi belajar untuk terime teguran......memang aku ni jenis menegur lain skit...tapi aku tetap sayangkan kamu semue......INsyaAllah, aku akan berikan yang terbaik.......










Kakak & abang semester 7.......jadilah kaunselor yang unggul bile dah kuar nnti....( zack..udahle 2....)

selamat berjaye semue daripada :
Timbalan Presiden KASIH 2010/1011

No comments: