kengkawan bLoggEr aku.......LovE yOu aLL.....

Powered By Blogger

Monday, August 2, 2010

Kursus wasit/juri ipT peringkat kebangsaan 2010......

assalamualaikum w.b.t

baru-baru ni aku menghadiri kursus wasit/juri yang diadakan di UPSI....tarikhnye 27-30 hb Julai....aku rase seronok sangat sebab banyak ilmu baru yang aku dapt pelajari....sebenarnye bukan mudah untuk menjadi pengadil atau wasit/juri dalam satu perlawanan.....segale kecekapan dan kecerdasan nak kene ade supaye kite dapat menjalankan tanggungjawab sebagai pengadil dengan baik.....Pengerusi Teknikal PESAKA iaitu lebih dikenali dengan panggilan En. Mat Amin dan cikgu Jaba telah memberikan tunjuk ajar yang sangat baik sepanjang kursus tersebut....menurut mereka seorang wasit berperanan sebagai seorang guru, hakim dan pemimpin...emmmm, kene la berfikir sedalam-dalamnye maksud mereka.....walaubagaimanapun, aku bersyukur kerana menjadi antara yang terpilih untuk menyertai kursus tersebut.....terime kasih cikgu kerana banyak memberi tunjuk ajar....."tak kan hilang silat di dunia".....

cikgu Jaba.......



bersame dengan Cikgu Mohammad Bin Mat Amin.....














No comments: